Sevalinkaa 28.haftada yapılması gereken kan uyuşmazlığı testini doktorum istemedi. 10 gün sonra randevum var ama geç kalmış sayılır mıyız? Eşimde bende B+. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba?
Ayazveannesi2 Sevalinkaa anne negatifse kan uyuşmazlığı iğneni olur cnm ben negatif esım pozıtıftı bana yaptılar
Feyzanr41 Sevalinkaa kan gurubunuz pozıtıfse kan uyusmazlıgınz yoktur kadın negatıfse uyusmazlık oluyor ayrıca 28 ve 32 haftalar arası ıgne vurulabılır
myprincessgirl Anne baba pozitif olması durumunda iğne yapılmıyor birisi pozitif birisi negatif olması durumunda uyuşmazlık oluyor
Gamze_cnky myprincessgirl birisi pozitif , diğeri negatif olunca değil Sadece anne - baba + olursa oluyor Yani annenin + olduğu hiç bir durumda uyuşmazlık yok 🌸☺️
myprincessgirl Gamze_cnky öyle biliyorum bende ama belki dedim yanlışlık olmasın diye öyle yazdım bizde var kan uyuşmazlığı biliyorum normalde
Egeminannesi Sevalinkaa bizde test negtif çıktı ama gene de yaptılar iğneyi başta bı kanamam olmuştu yapmışlar di 28haftada yine yapıldı