Nurrdmr15 ozzlemk aminn inşallah sizde benden önce doğurursanız mutlaka yazın olurmu bende haber edeceğim 🥰
Azraa33 Kızlar bende çift kese ikizlere hamileyim karnım hep şiş gibi 6.7 aylık hamile hibi hissediyorum kendimi sizdeyse öyle mi fazla birşeyde yiyemiyoruz bulantı maf etti suda fazla içemiyorum
ozzlemk Azraa33 kaçıncı haftanızdasınız bilmiyorum ama ilk zamanlar bi süre hazımsızlık hissetmeniz normal bende de öyle olmuştu
Byznr91 Azraa33 ikizlerin ilk zamanları bende öyleydim midem karnım hep şişte ama sonra geçiyo 4,5 aydan sonra