Ggggggggggg Arkadaşlar son kez doktora gidip yumurtalık muayenesi olduğumda doktor sol yumurtalığımda ki yumurtalardan Bebek olmayacağını söyledi, sağda bir tane olduğunu ve 13 cm yani çok küçük olduğunu söyledi ama adetim biteli bir hafta olmuştu yumurtlama döneminde büyüyebilir dedi, adetime beş gün var ve bir haftadır sağ kasığımda sürekli bir ağrı var psikolojik mi bilmiyorum normalde hep sol kasığım ağrırdı. SADECE BİR YUMURTAMIN BÜYÜYOR OLMASI NORMAL MI? Bir problem mi var ne diyosunuz? 2 aydır korunmuyoruz doktor 6 aya kadar hamile kalmazsan problem olabilir ama şuan deneyin dedi.
Deletedmom2224 Ggggggggggg zaten her ay 1 yada 2 yumurta büyür normal olan bu 😊 adetten hemen sonra 13 mm ise buyur o daha ovulasyon testi alıp yumurtlamanizi takip etmenizi öneririm
deletedmom6295 Ggggggggggg normalde her ay 1 yumurta büyür zaten ama soldan oluşan yumurtayla hamile kalınmaz çok saçma bir yorum olmuş. ben sol yumurtalığımdan hamile kaldım çünkü sağ yumurtalığım çalışmıyor
Ggggggggggg Deletedmom2224 üçüncü kez adet olursam denemeyi düşünüyorum bu aydan umutluyum değişik bi Ağrı gibi ama iki aydır değişik hissediyorum gibi geliyor 😂
ekintopalca Saglıklı bir yumurtan olması yeterli hamile kalman için korkma düşünmemeye calış..ben ilaç tedavisi ile hamile kaldım kontrole gittiğimde solda hiç yumurta oluşmamıs sagda 2 yumurta olusmustu birisi catlamış diğeri catlamamıstı bile oyle hamile kaldım
landarch81 Zaten normal çalışan bir yumurtalığınız varsa 1 ay sag taraftaki 1 ay sol taraftaki yumurtalarınızdan biri tam olarak gelişir ve atılır ya da döllenir. O yüzden bu ay soldaki yumurtalarınız daha küçük kalmış olabilir. Mesela tüp bebek ya da aşılama tedavisi ile hamile kalmaya çalışıyorsanız adetin 2. Ya da 3. Günü doktor yumurtalıklarda gelişme potansiyeli olan yumurta sayısına bakar ultrason ile. sağ ve sol yumurtalıkta büyüme potansiyeli olan yumurtalar ilaçlarla olgunlaştırılır. Bu sayede bu tedavilerde 1 den fazla yumurta elde edilir. O tedavilerde bile sağ ve sol yumurtalıklarda gelişen yumurta sayıları ve büyüklükleri farklı olur.
landarch81 Ayrıca adetiniz bittikten bir hafta sonra 13 mm olması da normal bir büyüklük. Zaten 20-22 mm büyüklüğe ulaşınca çatlıyor yumurta bu da 28 günde bir adet görüyorsanız 14. Güne denk gelir. Daha büyümek için birkaç günü var yani yumurtanın