Aslaninannesi01 adetim 3 gün geçmişti 3500 ile öğrendim. Şuan 11+3 olduk çok şükür. Şimdilik güzel gidiyor. İster istemez yorgunluk uyku hali ve bulantilar oluyor bakalım bir iki hafta sonra cinsiyeti öğrenme heyecanı sardı her dönem her hafta farklı heyecan. Hayırlı bir sekilde kavuşmayı nasip etsin rabbim inşallah 💕