Bnde dün acile tansiyon şikayeti ile gittim orda karın çvrresi 3 hafta önde daha önce böyle bişey dediler mi dedi bnde 2 hafta önce kontrol de günü gününe çıktı dedim farkli hastane ler bilmiyorum belkide yanlış çikiyor. Biz en başından beri 1 hafta bütün ölçüleri ileri çikiyor erken döllenme. 30+4 te Polkinlkte 1750 gr çikti dün 32+4 te acilde 2500 gr çikti belkide yanlış ölçüldü bilmiyorum diğer ölçüleri de bi hafta onde yine. Pazartesi tansiyon sebebi ile perinatoloji kontrolü verdiler orda net bi’şey söylerler herlde hayır’lısı olsun. Ama acil doktoru zaten sezeryanlısı kilolu olması senn için sorun teşkil etmez dedi. Bnde dedim bnmkiler erken geliyor zaten:/