39 hafta hamileyim ve bebeğimin bacak boyu kısa dedi doktor. Sebebini benim boyumun kısa olmasına bağladı boyum 156 eşim 180. Ama araştırma yaptığımda down sendromuna kadar sonuçlarla karşılaştım bu durumda çok tedirgin etti beni çünkü ikili üçlü taramalarımda sonuç düşük risk çıkmıştı. Bu durumla karşılaşan oldu mu hiç?