Byznrf Kızlar sabah doktora gittim randevum vardı sancım çıkmadı ama hastaneden geldikten sonra sancım başladı düzensiz olarak şimdi duşa girdim çıktım sancım halaa var ama düzensiz karnımın altına giriyo sancı beni aşağı çekiyo ne zaman doğururum tahmini
Kadriye_1 Bende az önce gittim 39 +3 olduk bişey yok dediler yolladılar. Ama alt tarafında bıçak sancısı gibi sancım var belim de ağrıyor.siz kaç haftalıksiniz
Basakaltunsoyy Aynı belirtiler bende de var 38 haftalığım ama sancılarım düzene girmeden doğum olacağını sanmıyorum o yüzden bekliyorum