M3RoO Merhaba anneler özel hastane veya klinik doktorlarından cinsiyet tahmini aldığınızda cinsiyeti sonradan değişen var mı varsa kaçıncı haftada 😂
minikmucizeemaak M3RoO Özel takipliyim, 13+6 da kıza benzetildi ama doktorum haftaya kesinleştirelim değişirse bana kızmayın dedi. 15+0 da oğlum olacağını öğrendim 🥹🫶🏼
arsamveannesi M3RoO 13. Haftada kesin kiz %100 dedi 16 da kontrle gittgmzde erkek dedi 🫠 kocamla ultrasoncu doktoru dovecektik madem net olmayabiliyor neden kesin konustun be adam🥹🥹 ordan cikip baska ultrasona girdik oda erkek dedi bi kac hafta alışmaya calistik erkege 😂
Ef1001 Özel hastane takiliyim 12+4 de söylemişti 15+3de değişti 16+5 de emin degiliz dedi başka bir doktor şimdi detayliyi bekliyorum
Ef1001 Önce kesin erkek dedi kendi doktorum bir ay sonra sanki kız gibi ya yüzde 80 kız dedi o gün şaşırınca başka doktora gittik kız dedi doktor degistirixek diye arayış içindeyken bir diğer ozeldeki doktorciki ti da var gibi kesin kız diyemem dedi 😂😂
minikmucizeemaak M3RoO Evet kesin %100 erkek dendi, 17+1 kontrolde de kesim erkek dendi tekrar 😂 22+0 da detaylı da da erkek dediler yani erkek 😂
minikmucizeemaak M3RoO Ben zaten erkek hissediyordum, Allah biliyor ya önce sağlıkla olmasıydı ama gönlümden geçen hep erkekti 🥹🐣
Ef1001 M3RoO 16.haftada net göremedikten sonra tekrar gitmedim detaylıya kadar ne söyleseler de tam inanmiycam diye yoksa gitsem mutlaka söylerler 😂
Ef1001 M3RoO 12+4de kesin erkek dedi 15+3te yüzde 80 kız gibi ama çıkıntı da var dedi başka doktor tam belli değil kız gibi ama çıkıntı var dedi baktım emin oayacaklar detayliyi beklemeye karar verdim 😂