seda2023 Selam hanımlar. 30 haftalık olduk eşyaları yıkamak ütülemek istiyorum ama erken mi diye de düşünmüyor değilim. Çok heyecanlıyım bir an önce hazırlıklara başlamak istiyorum size de danışmak istedim. Ne dersiniz ?
Churcill seda2023 ben 37 de yaptım 😂 biraz geç olmuş olabilir tabii ama 34 35 te yapsanız ortalama olur sanırım son zamanlarda zor oluyo çünkü
bebisimbenmmm seda2023 ben de 31 de hazirladim herseyi zaten agirlasiriyoryz suan 37 deyim valla zor ütü yapiorum gunluk kiyafetleri
seda2023 Churcill evet çok geçe bırakmak istemiyorum. Ayaklarım yürüyemeyecek kadar şişti iyice şişer diye de korkuyorum.
Churcill seda2023 o zaman en kısa zamanda halletmeye çalışın. Benim bi sorunum yoktu o yüzden çok önemsemedim ama son haftalarda artık sıcaklarla birlikte zor oldu