Leyla2001_ yapmıyorlar. Hatta emzirme dönemi de yapmıyorlar çünkü hormonlardan dolayı işe yaramaz diyen de var bebeğe zarar diyende var ama bence hormonların etkisineden çünkü bazı hamileliklerde tüylenme yaşanırken bazılarında döküntü yaşanıyor benim ilk hamileliğimde azalma olmuştu emzirme dönemine girdim diye lazere gidemedim derken daha 9,5 aylık oğlum ve 2.ye hamileyim inş yine dökülme olursa hiç gitmeme gerek kalmayacak 😂😂