Sebos35 Merhaba 7 haftalık gebeyim myom ve çikolata kistim varmış doktorum myomlar bebekle beraber büyüyüp ağrı yapabilir ya da sabit kalır bi sıkıntı yaşanmayadabilir dedi hamileyken myomu kisti olan var mıydı sıkıntı oldu mu hanımlar
DeustchBurcu Sebos35 hamileyken bi tık sancım fazlaydı, doğum da sezaryen olunca açarken biri patlamış, bahaneyle bir tanesinden kurtulmuş oldum ama daha birsürü var ve yine hamileyim ama bu sefer acı sancı ağrı yok
Cem_re24 Sebos35 Benim de çikolata kistim var ve 19 haftalık hamileyim. Doktor sıkıntı da çıkabilir hiç bişey olmadan sorunsuz bir gebelik de geçirebilirsin belli olmaz dedi. Şu ana kadar bir sıkıntım olmadı ama ilerleyen zamanlarda bir şey olursa diye çok endişeleniyorum.
Ireeeeem Sebos35 benim 3 cm’lik miyom 7. Ay itibariyle 7cm oldu sadece bir sefer çok fazla ağrım oldu bir hafta boyunca kıvrandırdı yaklaşık 20. Haftalardayken ama sonra geçti umarım sonuna kadar bir daha yaşamam
Cattu Sebos35 bende de var ve rahim dışında ama sezeryanla kesilecek yerde malesef gebelikten önce 5 cmdi 10 cm myom oldu. Bi kaç gün ağrılar çektim ama çok şükür şuanlık bebeğin gelişimi bi hafta bile önde bende 17 haftalığım ne olacağını bilmiyorum:/
Sebos35 Bende de su an bi sıkıntı yok kaç aylık hamilesiniz normal doğumda kanama fazla olabiliyormuş sanırım
DeustchBurcu Sebos35 normal doğumda ne olur bilmiyorum ama bu da sezaryen olacak araları kısa çünkü. 1,5 ay kadar kaldı doğuma