Şuan 39+2 doktorum pazar günü gel bı bakalım olmazsa yatış veririz demişti. Bu sabah 9da nişanım geldi. Hala affedersiniz kahverengi sümük kıvamlı akıntım var. Doktorum suyun gelir veya sancın yoğun olursa haber ver dedi yani daha hastaneye gitmedim. Nişan geldiğinden beri acaip derecede uykum geliyor belim ve bacaklarım ağrıyor onun dışında bir sancım yok. Karnım inmiş durumda ama tamda inmiş gibi gelmedi bana. Dün burda bı başlık altında okumuştum doğum yaklaşınca karın sert oluyor bebek hareket etmiyor diye benim şuan karnım yumuşak bebeğimde hala hareket ediyor diğer günlerden pek bir fark yok. Bebeğimin cinsiyeti erkek