Kızlar 34 haftalık hamileyim bu zamana kadar sıkıntım yoktu ama 10 gündür tansiyonum yüksek bugün renkli ultrason çekildi ve kordondan besin ve oksijen akışının yavaşladığını söyledi doktor birde idrarda protein yüksek çıkmış gebelik zehirlenmesi dedi yarın başka doktorada gideceğim yatış verilebilir dendi başınıza böyle birşey geldi mi çok üzüldüm ve telaslandim 😪