Kızlar 32 haftalık gebeyim doktor dedi amniyon sıvın fazla yani sınırda dedi daha doğrusu şeker de çıktı bende sıkıntıya yol açar mı dedim meyve hamur işinden uzak dur 1 Ay sonra gel kontrole dedi aynı durumu yaşayan var mı ciddi sıkıntıya yol açar mı