Herkese merhaba
Benim 2 gebeliğim şu an 13+1 deyiz 10 haftada kanamam olmuştu hastaneye gittim direk yatırdılar serum ve iğne tedavisi oldum sonra rahim de kan birikmiş onun dağılması gerektiğini dediler bebem çok şükür sağlıklı iyi şimdi de çarşamba günü ve bugün kahverengi renginde geliyor doktorum yarın gel bakalım dedi geçen seferde olduğunda o duran kanama yerinden gelmiş dedi çok şükür kırmızı kan filan yok ama korkuyor tabi insan kızlar sizinde böyle oldu mu ?