Elifcee25 Merhaba hanımlar 2 gündür beyaz peynir kesiği gibi akıntım oluyo evdeyken bsey yok ama dısari cikip yürüyüp gelince oluyo. Internette mantar yaziyo ama enfeksiyon icin fitil kullandim zaten yeni bitti yani gecirmis olmasi gerekiyo zaten oyle cok abartilacak derecede değildi ne olur ne olmaz diye kullaniyodum 😭 byle bir durum yasayan var mi? Birde kokulu falan degil kokusuz ve bende vajinal kaşıntı yok.
Zeynep_ze Elifcee25 bendede var doktora ilk söylediğimde normal olduğunu söyledi ikinci gittiğimde yine söyleyince vajinal tablet yazdı ama bende koku kaşıntı yanma falan olmayınca kullanmadım ama bayadır var yani
Hazal-karatepe Elifcee25 aynısı bende de var doktorum normal akıntı dedi hatta her kontrolümde akıntımı sorar hep aynı olduğu için normal diyor. Kokulu ve kaşıntılı olursa sıkıntı.
ocak2021 Elifcee25 aynısı şu an bende de var doktor 3 günlük fitil yazdı . Peynir kesiğinde oluşan akıntı zaten mantarın bir enfeksiyonun göstergesidir .
Fatos20 Kokusuz ve kaşıntın yoksa korkma normal akıntıdır hamilelikte östörojen harmanı salgıladığı için akıntı çok oluyormuş bende de var akıntı tahlil bile vermiştim enfeksiyon filan çıkmamıştı progestan kullandıysan o yapmış olabilir ben kullanmıştm akıntım olmuştu baya
Elifcee25 Fatos20 Ilk 3 ay kullandm ama suan kullanmiyorum. Birde ailemin yanimdayim burada inanmazsiniz kadin dogum dokdoru yok o yzden korkum 2 katı artıyo 2. Hamileliğim ama oğlumda hc byle bisey yasamadim hep seffafti
Fatos20 Elifcee25 kaşındın kötü kokulu ve renkli akıntın olmadığı sürece sorun yapma ama yine de sağlık ocağı filan varsa oradaki doktora gözük için rahatlar hiç değilse
Ezgikaynak Bende bayadır var bu akıntı. Günde bir kaç kere iç çamaşır değiştiriyorum. Artık bunu dert etmiyorum. Eğer akıntıyla birlikte idrar yaparken yanma hissi,kaşıntı,ağrı var ise enfeksiyon olabiliyormuş. Diğer türlü bu akıntı için çok normal diyorlar
Elifcee25 Zeynep_ze kacinci haftanzdasiniz. Bende kullandim vajinal tablet yeni bitti iste yani iyilesmesi gerekirken byle bsey olunca sasirdim
Elifcee25 Fatos20 Salı günü evime dönüyorum cuma randevum var. Sorarım cuma günü tekrar dokdora. Çok evhamlıyım ya ☺️ oğlumda erkn doğum olunca soğuktan nem kapar oldum
Elifcee25 Zeynep_ze bnde suan 25+4 insallah o haftalarda olan gecici birseydie. Sorun teskil etmesede ben en ufak seyleri dert etmeye bayilirim 🤭
Elifcee25 Fatos20 İşte benim oğlumda bütün felaketleri full hd yaşamam sebebiyle bu evham 😂 ilk olsa bu kadar takmam. Benim ilk hamileligim korku filmi gibiydi inan