Şuan 6 haftalık oldum pazartesi randevu verdi kalp atışını duyarmıyım
F21esila duymazsanız da endişe etmeyin ben 7+3 de duymuştum
@F21esila ben 6+4 de duymuştum. Ama sende duyabilirsin bence canım