Ggokmen Doğum yapmadım henüz ama genel olarak memnun kalınan bir hastane gebe okuluna gidip doğumhaneyi de gezdim tek kişilik odada sancı ve doğum oluyor daha sonra servise çıkarılıyorsunuz tek kişi ve çift kişilik odalar var şansınıza hangisi gelirse