Mockingbird33 Hamilelikte cıkan et beni sonradan geçiyor mu? kendiliğinden geçmiyorsa nasıl geçer bilen biri aydınlatabilir mi beni? yüzümde cıktı ve cok rahatsız oluyorum
35aysegul Mockingbird33 canım benim de boynumda boynumun arkasında filan minik minik et beni çıkmış hiç yoktu bunlar. rengi yok çok belli olmuyor dışardan ama dokununca çok bariz. Hamilelikte oluyormuş bazı insanlarda. Doğumdan sonra geçmezse cildiyeye gidip lazerle yaktırcam bende.
Seval2468 Mockingbird33 benimde boynumda çıktı hemde çok fazla 15 tane falan ve acayip rahatsiz oluyorum. Alnımda lekede oluştu ilk oğlumda hiç böyle şeyler yaşamadım bu oğlumda hepsi çıktı
Mockingbird33 35aysegul benimkise renksiz bir tane ama tam gözümün altında, rahatsız ediyor bende doğumdam sonra yaktırayım
Mockingbird33 Busrasayin bazıları geçer diyor bazıları geçmez diyor benimde ilk gebeliğim normalde de hiç et benim yoktur cok rahatsız ediyor
Mockingbird33 Seval2468 bi anda cıktı bende de gabelikten dediler, benimde ilk gebeliğim cok rahatsız oldum
KzeynepCT Mockingbird33 kimisi geçiyor diyor kimisi geçmiyor diyor bendede var ama göğüs ve genital bölgede çok takılmamaya çalış geçmez ise doğum sonrası lazer ile yaktırırsın