Nur-0101 Ben olsam aslaaaa ne bir ebe ne bir doktor olmadan saatlerce beklettikleri bi hastanenin kapısından geçmezdim, üstelik aynı doktora gitmişsiniz.. Siz bilirsiniz ama devlet hastaneleri eskisi gibi değil, doğum konusunda daha fazla uzman ve materyallere sahipler, en basitinden çoğu özelin küvezi bile yok, acil bi durum olsa hemen devlete gönderiyorlar. Yok asistan giriyormuş yok tecrubesizlermiş, inanmayın bunlara. Evet asistan doktorlar da var ama her doğumda mutlaka bir uzman da oluyor onların gözetiminde giriyorlar.