Kızlar iyi akşamlar gecikmemin 4.günü çarşamba betam 1.20 negatif çıktı gebelik testlerimin hepsi birkaç saat arayla pozitifleşiyo adet ağrım devam ediyor gebelik testi aldım sizce ne znm yapıyım biraz önce kola içtim onun etkisi olur mu sabahı beklemek istemiyorum