Duygu8178 eğer riskiniz yoksa erken doğum vs gibi birşey olmaz inşallah. Jilet asla vurmayın hem sertleşir rahatsız eder hem sonradan ağda yapması çok zor olur. Kasılma yaşamayacağınız pozisyonlar bulun o şekilde alın. Bir de ben alırken bebek pudrası kullanıyorum tahriş durumu yaşanmıyor hem de rahat alınıyor