Busebyc45 Güzel anneler isim konusunda çok kararsızım hem isim alabilirim hemde ilk oğlumun yamaç ikinci bebişte doruk yada karan düşünüyorum ama kararsızım😏
mydeno13 Busebyc45 benim oğlumun adı doruk adını yaşıyor hep zirvelere çıkmak istiyor çok yaramaz inat şimdi 2. Çocuğum olacak adını daha sakin olacağı bi isim koymayı düşünüyorum 😁