Fundaduru Selam kızlar bugün ameliyatla rahim ağzına dikiş yapıldı bu şekilde olanlar var mı? 14 haftalığım bu arada ilk kızım 6 yaşında ve 6 aylık 970gr doğdu bu gebeliğimde de rahimde gevşeklik gördü doktorumuz önlem amaçlı dikiş yaptı
Birmelekbirbebekannesi Fundaduru ben varm canım benim de ilk bebeğimi 23 haftalık doğum yaptım 6 gün sonra bebeğimi kaybettim maalesef rahim ağzı yetmezliği yüzünden
Melikezturk Fundaduru bende ekimin 25 inde yaptırdım 14 +5 ken yapildi suan 18+ 6olduk çok şükür hayirlisiyla da kucağıma alırım inşallah
Melikezturk Fundaduru bende 13 +5 haftalikken serklaj oldum hamd olsun bi sorun çıkmadı Bu zamana kadar inşallah da çıkmaz hepimiz alırız sağlıklı bir şekilde kucagimiza
Mmerwe Fundaduru Benimde 13 Aralikta yapılacak biraz endişeliyim korku kapladi içimi nasıl işlem sonrası bi ağrı vs.. oluyor mu? İnşallah sağ salim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin Allah'ım hepimizin 🙏🏻👼🏼👼🏻
Fundaduru Birmelekbirbebekannesi Başın sağolsun canım Allahım sabır versin şimdi 2. Gebeliğin mi? Kaçıncı haftanda dikiş yaptırdın ve şu an kaç haftalıksın?
GamzeCan Gamzebas Birmelekbirbebekannesi kızlar başınız sağolsun Allah bidaha yaşatmasın🙏🏻🙏🏻 Peki kaybettikten sonra mı öğrendiniz rahim ağzınızın kısa olduğunu yoksa önlemler bi işe yaramadımı?
Birmelekbirbebekannesi Fundaduru 2. Canım vefat eden bebeğimle 3ay araları var 14. Haftada dikişim atıldı 30+6yım şuan
Gamzebas Birmelekbirbebekannesi Canım dikişten önce veya sonra sürekli yattın mı yoksa günlük işlerini yapmaya devam ediyor musun
Fundaduru Birmelekbirbebekannesi sağlıkla kucağına al inşallah canım🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Doktorum bana yatmana gerek yok dikkat et yeter dedi. Bugün sabah yapıldığı İçin çok fazla kasık ağrım var ama seni görünce içimde umut oldu inşallah bende 30lu haftaları görürüm🙏🏻
Amargi_nes Birmelekbirbebekannesi Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin. insllah sorunsuz bi hamilelik gecirirsin doguma kadar canim🙏🐰💞🌼
Gamzebas Bende ilk hamileliğimde 21 haftalık bebeğimi kaybettim Rahim ağzı yetmezliğinden şuan 8 haftalığım 12-14 haftalar arasında bir gün benim de atılacak bakalım inşallah bu defa sağlıklı olur 🙏🏼
Fundaduru Gamzebas başın sağolsun Allah sabır versin canım benim🙏🏻 İlk gebelik sorunlu olunca doktorlar ikincide direk önlem olarak yapıyolar iyi de oluyo insanın en azından içi rahatlıyo
Birmelekbirbebekannesi Gamzebas önce normal di canım sonra yattım hala yatıyorum yemek wc duş harici hep yatıyorum sadece hastane için çıkıyorm dışarı
Birmelekbirbebekannesi Fundaduru canım ilk 10gün çok önemli benim dr'm 2gece yatırdı hastanede sonrada evde istirahat verdi ınşallah Allah emeklerimizi hayallerimizi zai etmesin
Gamzebas Fundaduru Aynen canım diğerinde de atılmıştı 20.haftada acil olarak ama kanama falan olduktan sonra atıldığı için enfeksiyon dan dolayı sancım oldu bu sefer erken atılacak bakalım inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz🙏🏼
Birmelekbirbebekannesi GamzeCan sağol canım kaybettikten sonra öğrendim ben ilkinde hiç anlamadı kimse
Gamzebas Birmelekbirbebekannesi Anladım canım bende şuan 8 haftalığım şimdiden fazla bir iş yapmamaya çalışıyorum