36 haftalık hamileyim sancılarla hastaneye gittim nstde 70 ten aşağıda hiç sancım çıkmadı hepsi yüksekti kesin doğum yapcak dediler daha sonra ilaç başlatıldı 20 dakikada bir hap ve 2 tane serumla sancılarımı 2 günde durdurdular 20 dakikada bir verilen hapı 6 tane aldıktan sonra 4 saatte bir vermeye başladılar hap bana yan etki yaptı kalbim sıkıştı tansiyonum yükseldi evede vereceklerdi ama bu yüzden veremediler taburcu oldum bugün sabah ama ilaç vs. kullanmadığım için sancılarım ara ara tekrar oluyor doğumumu ertelediler içeride 2 hafta daha tutmamız lazım bebeği dediler başına gelem arkadaşlarım veya bilgisi olan varsa bundan sonraki süreçte beni neler bekliyor bilgi verir misiniz