yagmur_3566 31+6 dayım geçen ay verdiğim kanda enfeksiyon yüksek çıkmıştı. Fitil ve antibiyotik kullandım. Bu ay tekrar kan verdim yine yüksek çıktı. Geçmek bilmiyor bebeğe geçme ihtimali de var. Bu sorunu yaşayan var mı benim gibi