Yaseminalparslan Alparslan ve Atilla isminden sonra 3.erkek çocuğuna ne isim tercih ederdiniz çok kararsız kaldık
nurbeyza1 Yaseminalparslan Bu isimleri babası seçti dimi? Tüm erkekler mi aynı olur. Türk beyliklerini yeniden kuracaklar herhalde 😊 Osman efe ya da Osman nafi koyacaktık biz de erkek olsaydı. Osman iyi huylu, nafi hayırlı anlamı var.
nurbeyza1 Bu isimleri babası seçti dimi? Tüm erkekler mi aynı olur. Türk beyliklerini yeniden kuracaklar herhalde 😊 Osman efe ya da Osman nafi koyacaktık biz de erkek olsaydı. Osman iyi huylu, nafi hayırlı anlamı var.
Yaseminalparslan nurbeyza1 aslında ben ilkini alperen istiyordum babasıyla Alparslan a karar verdik devamı da öyle geldi 😀
Deniztufan Yaseminalparslan Eşim tarih ogretmeni oğlumuza Baybars koydu. Bu ismi araştırın tarihte. Hem koç burcu hem Baybars olmasından bence ıkı kat yorulduk çok merhametli çok cengaver cocuk oldu adı gibi😊 ikinci simdi erkek olursa atilla istiyor yine eşim . Oglumda sınıf ark ısmini istiyor kutay diyor cok usluymus 😅 sağlıkla gelsinler