Mucizem24 Bende her gün 1 bardak kesin tüketiyorum 1 bardak da süt içiyorum doktor demisti çok sağlıklı diye eğer gaz sıkıntın yoksa normal az yağlı tüket ama gaz sıkıntın varsa laktozsuz tüket bide aklında bulunsun meyvelisini doktorlar önermiyor elinden geldikçe sade tüketmeye çalış canım