Nurrrrrrr06 bebek bezlerini yeni araştırdığım için her bebek bezi başlığına dalıyorum bugün 😂🙈 canım güzel marka kullanan çoğunluk memnun ama biraz cep yakıyor diğerlerine göre, eğer bütçene uygunsa sıkıntı yok tabii ki. Ben molfix tercih ettim. Oda çok ucuz sayılmaz ama indirim kullandığım için bayağı iyi fiyata gelmişti bana