Melisss12 Kızlar merhaba ben ilk defa Ovulasyon testi kullanmaya başladım bugün saat 16:15 de yaptım düzenli yapmam gerekiyormuş galiba yaptığımda böyle çıktı yumurtlama dönemim mi ? Nasıl oluyor kullanan var mı aranızda yardımcı olur musunuz lütfen 🥹🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Deletedmom_053 Melisss12 evet yumurtlama dönemi bugünü değerlendir Çatlama gününe kadar teste devam etmelisin eşinde sprem sorunu yoksa üç gün degerlendir var ise bir gün ilişki bir gün mola şeklinde hayırlı haberler alman dileğiyle🌸
Melisss12 Deletedmom_053 yaa öyle mi çok teşekkür ediyorum ❤️ Peki çatlama olduğunu nasıl anlayabilirim ? Silik çıkana kadar mı testi yapmaya devam edeceğim
Deletedmom_053 Melisss12 evet o iki çizginin biri silik olunca çatlamış oluyor yarında koyuysa ertesi günü bir havuç yersen çatlar🙂