Kizlar merhaba etlik şehir hastanesinde 1 hafta sonra sexeryanla doğumum var malum doktor secemedigimiz için herhangi bir doktor randevu verdi acilden yatisini yap refakatçi yok dedi orada sezeryan olanlar yattıktan sonraki süreci anlatabilirlermi nezaman aliyolar doğuma neler oluyo hiç bir bilgim yok