xbebegimx Aysenurdesign yorulma ddi bol su ic dedi ama ne yoruluyorum ne de az su iciyorum ama yine oluyor tam su sebepten oluyr diyemediler
Bircan-2 Benim 27. Haftada başladdi şuan 30+3 bugün kontrol vardı bebeğin gelişimine etki etmemiş şuan çok iyi beslenmeye dikkat ett bol istirahat dedi
Aycan1234 İlk Nedeni sigaraymis ama bunun yanında kanında enfeksiyon falan varsa da oluyor diye biliyorum yada grip soğuk algınlığı falan gecirdiysende olabiliyormuş başka nedeni varmı bilmiyorum
tlhmrv Aysenurdesign oda şimdiki hamileliğimde oldu 24. Haftadan beri sancım oluyo ara ara rahim kısaldı açılma oldu ilaçlarla durdurdular şuan 33+4 deyim korkma hiç hemen sancı çıkınca doğum olmuyor durduruyolar