Doktor değişikliği yapsanız iyi olur bence.Ben 37 haftalığım bebeğimin gelişimi 3 hafta ileride 40 haftalık şuan gelişimi o zaman şimdiye doğması lazımdı benimkinin 😂 doktorum hiç erken doğum gibi birşey söz konusu değil doğumunu sata göre yapıcaz yani 37 ye göre yapıcaz dedi sadece kilosundan dolayı haftaya alabiliriz normal doğum olmaz dedi 😘