SNurays ben ankara gülhane eğitşm araştıma da doğum yaptım. Sancı odası 5 kişilikti ama ben tektim. Doktorlar gayet gzl ilgilendiler. Yürüttület squat yaptırdılar vs. Açılma 9-10 cnm okunca doğumhaneye aldılar. Maalesef oraya kdr yürüyorsun ama bnm bacaklarımda artık derman kalmadıgından yürüyememiştim minyonum zaten baya doktor kucaklamıstı 😂😂😂 doğurur doğurmaz bebişin kilo boy vs vs işlemleri halledilince (yaklaşık 5-10dk) hemen kucagıma verdiler hemşire mememi tutturdu bebeğe gösterdi nasıl yapacagımı dikişlerim atılırken bebeğime sarıldım kokladım emzirdim. Sonrasında tekerlekli sandalye ile odama götürdüler odam tek kişilikti doğumdan sonra eşimi yanıma odama aldılar. Refakatçi annem yanımdaydı. Eşim yarım saat kdr durdu kadın doğum bölümü oldugundan geri çıkardılar. Yemekler muhtemelen doğum yapmıs kişilere göre ayarlanmıstı porsiyonlar küçüktü ama bn biraz pimpirikliyim hastaneden yemedim hiç bir arkadasımla önceden ayarlamıstık o bana öğün öğün yaptı yemeğimi eşim getirdi sağolsun. Doğum sonrası çocuk doktoru geldi bebeği kontrol etti muayene etti merak ettiğim herşeyi sordum gzlce cvpladılar. Ertesi gün de sabaah ve akşam olmak üzere 2 kere geldi çocuk doktoru. Bnm doktorum da bnmle ilgilendi sık sık gelip nasıl oldugumu şikayetim olup olmadıgını sordu. Bnm dokularım biraz zayıfmıs dikiş tutmaması patlaması ihtimaline karsın 2,5 gün kaldım doğumdan sonra hastanede. Canımın ssıkılması ve eve gitmek istemem dısında bir olumsuzluk yaşamadım gayet de memnun kaldım. 😇 ama tabi hastaneden hastaneye ve de soktordan doktora fark edebilir. (Not: pandemi zamanında doğum yaptım.)