DamlaSu Merhaba canım. Ege hastanesinde Mehmet Gencere gidiyorum. Öncesinde tabi ne kadar iyi doktor olduğunu soruşturarak gittim. İlk gidişimde nerdeyse 20 dakika ultrasonla inceledi bilgilendirdi. O güveni verdi bize. Güleryüzlü ve konuşkan bir doktor olması hoşuma gitti. Ben bir düşük yaşadım bu yüzden hep tedirgindim ilk doktorum içimi boğarken ondan sonra Mehmet bey hep içimi rahatlattı. Sağ Salim 6 ayı geride bıraktık şükürler olsun ☺️
Htcgnl DamlaSu ayy azz kalmış Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah(hepimizin) 😀😀😀 ilk doktorun kimdi
Htcgnl Huzur20 aynen ama işte herkes her doktordan memnun kalmıyor bakalım artık biraz araştırayım teşekkür ederim 😘
Htcgnl Huzur20 birşey daha sorcam folicasit ne kadar kullandın ve bitince doktorunmu yazdı kendin mi gidip aldın eczaneden
DamlaSu İlk doktorum Suat Gencerdi. Cerrah hastanesinden. Kişiye göre değişebilir ama kesinlikle gitmeni tavsiye etmem. Sadece iki dakika ultrasonla kalbini duyup birşeyi yok diyip yazılacaksa ilaç yazıp geçmiş olsun derdi. Verdiğimiz paraya içim acıdı açıkcası. Konuşmayan, tebessüm etmeyen bir doktor benim düşüncem tabiki ☺️
Huzur20 Htcgnl Daha sonra zaten artık saglik ocağına gebe olduğunu bildiriyosun takibini yapıyolar şuan decavit vitamin ilacı verdiler ordan ücretsiz kan ilacı verdi doktorum onu alıyorum bi
Milly93 Htcgnl cnm onur türkmen diye bir doktor var server gazide bazen kıbrıs şehitlerde oluyor gayet güler yüzlü samimi biri
Milly93 Htcgnl özele gidebilirim dersende cerrahi hastanesinde gülçin hanım var hem çok ilgili hemde çok cana yakın sorularını tane tane yanıtlıyor uzun uzun anlatıyor muayene ücreti de uygun 85 tl
Htcgnl Huzur20 şimdi benim az kaldı doktora mı gidip yazdırmam lazım yoksa eczaneden gidip alabiliyormuyum