Bu gün 36+6 da doktora gittim. Devlet hastanesindeki doktor sabah suyun az haftaya gel çatı muayenesi yapıcam ona göre bakarız dedi. Öğleden sonra da özel hastaneye gittim. Doktor haftaya cuma gel artık bebeği riske atmayalım, Suyun az on günde sadece 100 gram tek aldı o da suyun az olduğu için haftanda güzel suni sancı ile önce normali deneyelim olmaz sa sezeryan yapalım dedi. Çok kararsız kaldım siz ne yapardınız? Kilosu da 2700 gram dedi . :(