Ireeeeem ben 31+5 teyim. Benim 27. Haftada başladı. Sağlık ocağına gittiğimde kulak ardı etme acile görün demişlerdi. Ne olur ne olmaz diye gittim, düzensiz kasilmalarin var dedi yatış verdi. Günde 3 defa nidicard veriyorlardı. 2 defa serum taktılar, 2 defa bebeğin ciğeri gelişsin diye iğne vurdular. 5 gün sonunda taburcu oldum. Bana da istirahat etmemi söyledi, bol su iç dedi, hiç içmesen bile 2 litre içmiş olacaksın dedi. Susuz kalmak da rahmin kasılmasına neden oluyormuş. Sürekli yatıyorum. Eğer yanında kalabilecek kimse varsa gelip yanında kalsın. Çünkü başka türlü bu dönem biraz zor geçiyor. Senin hiçbir iş yapmayıp sadece dinlenmen lazım yoksa kasılmaların geçmez. Allah korusun açılmaya kadar gidebilir.