AygyulSina Gulbahartng hic bir cagresi yok uzgunum. Bende o catlayanlardanim hemde çatır çatır catladim az once fark ettim gobek deligime dogru gitmis. Oglusumda iyice gerdiriyor suanda. Yapcak bisey yok okadar takilma bosver
Burcan Forumlarda kantaron yağının çok iyi geldiğini okumuştum canım ama çatlaklar kırmızıyken yani yeniyken kullanmak lazım rengi beyaza dönünce çaresi yok.
Gulbahartng Bu benim ilk gebeliğim. Olduğu için fazla bilgim yok. Peki Aile hekimin de gebe izlem isteniyor iğne vuruluyor Muş Bu iğneleri öneren varmı