Nazli2_ Merhaba kizlar bende polikistik over var ve 5+5 klomen ile hamile olduğumu öğrendim haftaya doktor randevum var sizde nasıl ilerledi süreçler 🤰🏼
gamzecgr Nazli2_ bir arkadaşım 3 ay önce doğum yaptı o da polistik overı vardı klomenle hamile kaldı 37+5 te doğum yaptı gebelik şekeri vardı o yüzden suyu fazlaymış ama doğumu falan rahat geçmişti 🌸