Esmaars Haftadayım sabahtan beri karnımın alt kısmında ve kasıklarımda ağrı var . Bı de afedersiniz ishal var . Korkuyorum ters biseyler mi var diye . Yardımcı olabilecek anneler var mı .
tgba715 Esmaars ilk hamileliğimde çok oluyordu kafanı pek oraya verme emin ol daha çok agrıyor bence vücut kendini doguma hazırlıyor öyle olmasına ragmen erken dogum riskim falan yoktu
Esmaars tgba715 çok tesekkur ederim evet haklısınız bu ağrılar normaldir diye düşünüyorum ama yine de endişeleniyor insan .
Gunesmoms Haftadayım benimde çok toplanma ve kasılmam var. Bugün 2 doz ciğer geliştirici yaptırdım. Yarında 2 doz yaptırıcam. Vajinama arada ipne batar gibi oluyo alttan sizde gidin isterseniz doktora
Roseistanbul Sevgili Esmaaars Merhaba bende bugün itibariyle 34.haftadayım. Bahsettiğiniz durum bende de söz konusu. Devam ediyormu şikayetleriniz. Nasılsınız?