zeynepnazli 5 haftalıkken öğrendim benden kan ve idrar testleri istendi. Folik asit verildi. Günlük hafif hafif yürüyüşlerine başlayabilirsin dedi. Ekmeği keseceksin ben iki canlıyım herşeyi yerim dersen kendine zarar verirsin dedi. Tatlı ihtiyacımızı meyvelerden karşılıyoruz günlük süt yumurta ceviz mutlaka yiyoruz canının istediği herşeyi yiyebilirsin ama herşeysen az az sık sık yemen önemli dedi. Bu dönemde ara ara ağrıların olacak adet ağrısı gibi yoğun ve karnına bastırır gibi olursa kanama lekelenme olursa hemen bni arıyosun dedi. Şuan 12 haftalığı ikili test için gittik ultrason ve kan testimiz oldu. hala çok hafif ağrılarım var kusmam var bu ağrıların olması kötü değil rahim genişliyor normal dedi. Aklıma gelenler bunlar canım