kahvesever__ Yorumu çok olan kişilere veriliyormuş galiba benim de çok bana niye verilmiyor ki pembe kalp😂
cahillesohbetikestim Tubatgn sen çoktan hakettin yavrum ben seni hala mod zannediyorum ondan etiketlemiştim 🤣
kahvesever__ cahillesohbetikestim ilk girdim zamanlar çok yorum yaptım her şeye şimdi oğlum var çok giremiyorum girsem 50 bin olurdu 😂