Bennn 🤚🏻 hep düşüktü hamilelikle birlikte iyice düştü işe gidemez oldum rapor oldum bu yüzden tavsiyem kesinlikle sıcakta kalma ben şu an asla dışarı çıkmıyorum çıktığım an baş dönmesi kusma ishal yaşıyorum o yüzden hep evdeyim geceleri dışarı çıkabiliyorum kendini soğuk tut ben tuzlu şeyler yesemde tansiyonum hiç çıkmıyor bir çıktığını görmedim hep düşük yani