Prenses09 canım benim de başlarda düşük riskim ve kanamam vardı uzun yıllar ağda yaptığım halde 4 ay permatik yaptım taki doktor çok şükür artık risk kalmadı diyene kadar 3 aydırki yeniden ağda yapmaya başladım önemli olan bebeğinin rahatı bir kaç ay ağdaya ara ver rahata erince zaten yaparsın 👍🏻