Selcanunal2004 Yareneylul merhaba canım 27.haftadayız. Benimde bel ağrım oluyor. Yaklaşık 1 gündür sol kasık ağrım başladı. Çok haraket ediyorlar baskı yapıyorlar sanırım. Bebek de büyüypr ya
Yareneylul Selcanunal2004 benm rahim ağzı inceliği erken doğum riski çıktı canım haftalardır ilaçlarla duruyorum
Selcanunal2004 Yareneylul hadi yaa Bende çok şükür şuan o durumda değilim Allahım kolay geçirmeyi nasip etsin hepimize