Ozgezozturk Merhaba çatlak kremi ne kullanıyorsunuz yada kullandınız tavsiyesi olan varmı 14.haftayım karnım çıktı biraz şimdiden kullanmak gerekirmi arkadaşlar
Agg0207 Ozgezozturk evet kullanman lazım bence 16. Haftamda gögüslerm çatlamıştı benim frei öl çok iyi bnce tani ciltlede alakalı bence
Bebegimvebiz Ozgezozturk Hindistan cevizi yağı ve bebek masaj yağı kullanabilirsin ben kullandım bacağında var bir kaç ama karnında yok çok şükür 🤗🙏
Seyma95 Ozgezozturk kakao yağı... Ben önce hindistan cevizi yağı kullanıyordum baktım çatlıyorum kakao yağına geçtim ve durdu inşallah devam etmez🤲
Ozgezozturk Özel krem söylüyor hep ama doğalmı bunlarda bilemiyorum insh çatlaksız bir hamilelik geçiririz