Tugbagun pcosum
prolaktin yuksekligim var hep ilac kullaniorum
Seker var ilac kullaniyorum
Tansiyon var ilac kullaniyorum
Kan pihtilasmam var
Bunlara ragmen ovulasyon testlerinin ve once Allahin izniyle hamile kalmistim ama dusuk oldu maalesef
Sadece arada corasprin ve folik asit kullandm
Bir ay once tabi dr a takip yaptirdim hersy normalmi yumrtluormuyum catliyormu diye baktirdim sonra kendim 6-7 ay denedm sonra ovu testi ile ilk ayda kaldim