Kızlar merhaba. Doğma büyüme istanbullu olarak, bazı sebeplerden dolayı ve de çocuk büyütmenin daha rahat olacağı bir şehir olarak tayin istemeyi düşünüyoruz. Konya ve Ordu arasında kararsızız.. bu şehirlerde yaşayıp görüş bildirecek olan var mı ? Birde istanbuldan gidip gittiği şehirden memnun kalıp pişman olmayan var mı? Köklü değişimler beni hep bunalıma sokar.. doğuma da tahmini 1 aydan daha az zaman kaldı.. ayrılmayı düşünmek bile beni hüzünlendiriyor😣