Ezel16 ben haziran ayında klomen ve çatlama tedavisi gördüm hamile kalamadım. Temmuz ayımda normal yolla demeyeyim dedim olmadı. Ağustosta normal yolla denemek istedim adet başlangıcım 27 si olacaktı. Ben ayın 15 inde bi doktora görüneyim dedim yumurtalarım ne alemde diye solda hiç büyümüyor zaten. Sağda gördü boyutunu ölçtü bu yumurtayı takip edicem progesteron ölçelim dedi 0.1 çıktı, yumurtlama olmamış diye haber geldi bana perşembe , cuma yine gel dedi gittim ama ultrason da yumurtam yoktu var ama çatlamış olabilir dedi, küçük küçük yumurtaların var dedi o büyüğü göremedi, yine progesteron hormonuma bakılacak kan verdim, sanırım dediğin gibi sayı yüksekse çatlamıştır değilse artık kist mi oldu kayboldumu bilemiyorum, 9 gün var beklenen regli tarihime