Duyguceylan_ Kızlar doktor bugün sezaryen için gün verecekti ama bebeği küçük gördüm 2900 gram dedi Salı tekrar gel bi bakalım ona göre cuma veya cumartesi alırız dedi küçük mü bebeğim haftasına göre doktor çok da önemli bi fark değil dedi ama üzüldüm yinede
Sevgi_Ayse123 Duyguceylan_ Yoo kilosu gayet iyi bende 37.3’üm çarşamba randevum var çatal kontrolü yapılcak kilosunu bende merak ederim en son 1 ay önce 2.100 gram demişti ama sizin iyi bence çokta kilolu doğuran çocuklar iyi değil demişti doktorumuz